Wednesday, 10 August 2011

Tetikus Jadi Kepala Tali Pinggang (7 Gambar)


Anda ada tetikus terpakai? Bukan kencing tikus tapi tetikus, kencing tikus nanti tak pasal2 masuk spital. Dah la nak raya ni.  Ni rekaan dari pasangan Holly dan PJ. Daripada jadi sampah sarap lebih baik di jadikan fesyen.








Amacam teruja tak?  apalagi rembat la satu untuk di gayakan di Aidilfitri ini, pasti menjadi kenangan terindah dalam hidup anda. kah2 - saya sudah beli satu, anda pula?

sumber : designyoutrust

9 comments:

  1. hahah.. lwk jgk kn.. hehe
    da polo blog kamu.. singgah la ke blog sy ye..

    ReplyDelete
  2. terbonjol keluar xcomeyla..hahaha

    ReplyDelete
  3. tou : bg aku x pelik sbb ia fesyen..haha
    fyda : ini bukan lawak ini serius.haha
    mila : kalo pkai kat dahi baru comel

    ReplyDelete
  4. kah3!!.. pelik ooo.. tp kalo bdk2 kolej ct pakai.. mgkin leh jd smart kot.. biar seragam.. wehehe

    ReplyDelete
  5. haha. tak cukup tikus rembat je kt belt. bijak

    ReplyDelete
  6. CT: termasuk lecturer pkai, baru seragam
    shafiq: kah2..ini seni.
    wadi : ko mmg bijak mcm kancil

    ReplyDelete
  7. fuh!!!!! Kreatif kot. hee. Nice pic. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...