Monday 16 May 2011

Mengimbau Kenangan 90an - Sailormoon



Kepada pembaca yang lahir pada tahun 80-an pasti kenal pada cerita kartun ini SailorMoon R yang cukup di gemari oleh golongan budak perempuan. Kalau tak silap ia di tayang pada hari Ahad jam 9.30 pagi. Budak lelaki masa tu minat Voltron, ThunderCat, Dragon Ball termasuklah aku sekali. Tak main la layan 'Selemon2' ni, Jom layan intro dia :-


Yang ni pula kuasa Sailormoon ' Prisma Bulan' dan skrip yang tak aku lupa sampai bila-bila ialah ' dengan kekuatan bulan, aku akan menghukum mu'.


Video tak jelas tapi boleh layan.

p/s : Mati-mati aku ingat dia cakap " Kekuatan Prisma Datang Bulan " hahahaha

4 comments:

  1. karton favourite smpai sekarang.. huhuhu..^_^

    ReplyDelete
  2. ada kenangan dengan seseorang pasal kartun ni.....
    ha3 berangan aku jadi tuksido bertopeng tu....
    dia lak feeling sailormoon hu3 :)

    ReplyDelete
  3. manjung ; sape jd sailormoon tu ke ko sailormoon

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...