Wednesday 6 July 2011

Kemalangan di Shell Tol Jalan Duta (Utara)

Lokasi : Jalan Duta ( Utara )
Tarikh : 1 Julai 2011 (Jumaat)
Masa : 5 petang

Dalam dok sibuk aku kalut dari Kajang nak ke Hospital Sg Buloh tengok anak aku masuk wad, sampai je kat Shell Jalan Duta, ada 1 kemalangan melibatkan Yamaha LC dan Grand Livina.



Yamaha LC merempuh sisi kiri kereta

Kemalangan berlaku apabila Grand Livina yang dipandu seorang wanita disyaki baru keluar dari tol Smarttag/Touch n GO cuba memasuki Shell yang terletak di kiri jalan.Pancungan maut itu menyebabkan Yamaha LC yang melalui lorong motosikal tak sempat mengelak dan merempuh kereta terbabit.



Mangsa kelihatan agak parah dan dalam keadaan trauma (driver kereta wanita berbaju merah)

Nasib baik ada nurse yang baru balik bertugas, terus tolong mangsa sementara tunggu ambulan yang lambat gila tak sampai-sampai. Sebab dah lambat sangat tunggu aku terus gerak lah.. tak tau la ape cite brader yang eksiden tu..harap-harap dah semakin sembuh la ye..


p/s : hati-hati di jalanraya

1 comment:

  1. Aku pun penah exsiden di tempat yg sama....so hati2 n alert..alhamdulillah tak patah tengkuk aku

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...